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An- und Verkauf | Diverse Avionik zum Verkauf von "N" King Air C90GT (auch für kleinere Flugzeuge)  
10. März 2020: Von Alexander Pichler 
Liebe Kollegen!
Folgenden Text habe ich in ein US Forum gepostet bzgl. Avionik die per sofort zum Verkauf steht. Ausgebaut aus einer King Air C90GT. Die Maschine kommt im Mai/Juni nach Umbau nach Europa, somit könnte die Avionik dann auch mitgenommen werden.
Sollte Interesse bestehen, dann bitte Kontakt mit mir aufnehmen.
LG
Alex
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Dear all,

we are upgrading the Panel of an "N" registered 2007 Beech King Air C90GT to Garmin G1000NXi.

Given this upgrade and a lot of equipment not being compatible or being replaced by Garmin products, the following avionic equipment is coming available for sale in "as removed for new install" condition.

Collins

1 x RAD ALT 1000 PN 622-1939-001
2 x VIR 32 PN 622-6137-201
2 x DGS 65 PN 622-6136-002
2 x VHF 22C PN 822-1113-021
1 x DPU 84 PN 622-9682-004
1 x APC 65H PN 622-9724-215
2 x EFD 84 PN 622-9681-001
1 x CONTROL ADAPTER PN 622-6590-002

Shadin

1 x Shadin ADC-2000 Air Data Control PN 962830A SN 1590

Garmin

1 x GDL69A PN 011-00987-00 SN 47758813
1 x GAD42 PN 011-00417-00 SN 99602090
1 x GTN625 PN 011-02254-00 SN 1Z6011660
1 x GMX200 PN 011-01467-00 SN 17001329

Nav and Com control heads, 2 each Nav, and 2 each Com, and an ADF control head. We where unable to remove them from the instrument panel.

Some of the equipment is original from factory, others has been installed later with Form 337 available.

All equipment can only be sold in "as is where is condition as removed" without any warranty or right to return, the aircraft last flew on 3rd February to maintenance.

Preferably with self pick up in Greenville, SC.

An invoice can eventually be issued, however only from a European company given the fact of European owner.

Payment can be done in USD.

If anyone is interested, please let me know with a price proposal.

Greetings,

Alex
19. März 2020: Von Frank Marquardt an Alexander Pichler

Hallo,

ist das GTN noch zu haben ?

Viele Grüße.

Frank


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