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28. Oktober 2016: Von Urs Wildermuth an Achim H.

Part NCO ist klar:

>>

NCO.OP.210 Commencement and continuation of approach

aeroplanes and helicopters

(a) The pilot-in-command may commence an instrument approach regardless of the reported runway visual range / visibility (RVR/VIS).

(b) If the reported RVR/VIS is less than the applicable minimum, the approach shall not be continued:

(1) below 1 000 ft above the aerodrome; or

(2) into the final approach segment in the case where the decision altitude/height (DA/H) or minimum descent altitude/height (MDA/H) is more than 1 000 ft above the aerodrome.

Du darfst einen Anflug machen bis 1000 ft AAL wenn die RVR nicht gegeben ist. Nicht drunter.

28. Oktober 2016: Von Wolff E. an Urs Wildermuth

Vermutlich flog er die ganze Zeit in der Sonne und tauchte erst die letzen paar hundet feet GND in den Nebel ein. Jeder der das schon mal erlebt hat, weiß, dass dies ein kurze Zeit zur Gewöhnung braucht. Das könnte auch das Verfehlen der Landebahn erklären und er mit der Hand geflogen ist.

28. Oktober 2016: Von Wolfgang Lamminger an Urs Wildermuth

... was dann rein praktisch ungefähr da liegt, wo auch der Outer Marker steht ...


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