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Engagierter Journalismus aus Sicht des eigenen Cockpits
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1. Juni 2014: Von Stephan Schwab an Markus Doerr
Scheint es zu können. Von https://www.avidyne.com/products/release-9/index.asp###-MYBR-###

All 23 ARINC-424 leg types, including RNP radius-to-fix (RF) legs, are used without modification to create the same flight plans commercial airlines use. The guidance algorithms use these leg types to determine roll-steering commands to the autopilot for all legs of the flight plan, including procedure turns and holding patterns.

Ich vermute Garmin G1000 kann das auch.

Ohne das jetzt im Detail studiert zu haben (morgen) hier ist noch etwas dazu:

https://bruceair.wordpress.com/2013/01/26/garmin-radius-to-fix-leg-project-report/
1. Juni 2014: Von Markus Doerr an Stephan Schwab
Für EASA Land ist das weder im GNS430/530w noch im GTN zugelassen.
Ist ja ein LPV ein EASA major mod und wer hat das schon.

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